מה ה״למה״ של העסק שלכם?

מה ה״למה״ של העסק שלכם? 

בעידן של היום כאשר יש שפע גדול והשוק מוצף בהכל מהכל צריך לבלוט, לבלוט הכוונה לא בהכרח להיות הכי טובים אלא לבלוט ב״למה״ שמוביל אתכם. 

אנשים לא מחפשים מוצרים, אנשים מחפשים את ה״למה״ שמאחורי המוצר שלכם, לזה הם מתחברים, הם מתחברים לערכים, לחזון, לאישיות ולאנשים.

בעבודה שלי עם הלקוחות שלי, לפני הכל חשוב לי להבין מי הלקוח שלי, לפעמים זה אפילו לא לגמרי בהיר ללקוח עצמו ולכן חשוב לי לעשות איתו תהליך של אפיון העסק כדי לחדד את אותם אותם הנקודות שלא מספיק נתנו עליהם את הדעת.

סיימון סינק בסיפרו "start with why״ מדבר על מעגל הזהב שמורכב מ 3 שאלות – למה, איך ומה. בספרו הוא מסביר מדוע ארגונים מסוימים מצליחים ומשפיעים במקום שאחרים נכשלים. רוב הארגונים מתחילים מהשאלה ״מה״, הם יודעים מה הם עושים, לרוב יודעים איך הם עושים את זה אבל מעט יודעים למה הם עושים את זה. ואגב, כסף לא סיבה זו תוצאה.

אבל הסוד אפילו לא טמון בזה, גם אם אתם יודעים מה הלמה שלכם, הסדר של הדברים הוא הסוד של כל המנהיגים והארגונים המוצלחים כמו ״אפל״. ארגונים אלה מתחילים מהלמה.

לדוג׳, העסק שלי, כאשר אני מתחילה מהשאלה מה אני עושה – אני בעלת עסק לשיווק דיגיטלי, מעניקה שירותים של שיווק לעסקים. איך אני עושה את זה? על ידי שירות אישי, מקצועי שרואה את העסק, למה? חשוב לי להשפיע ולעזור לבעלי עסקים להצליח…. 

נשמע נחמד אבל זה לא מספיק… ככה רובנו נשמעים כאשר אנחנו משווקים, יש מלא משווקים כמוני, למה שיקנו דווקא ממני? אנשים לא קונים את מה שאנחנו מוכרים אלא את ה״למה״ מאחורי המוצר שפונה ישירות לחלק הרגשי במוח שלנו. 

המטרה היא לא ״ללכוד כל לקוח״ המטרה היא שהלקוחות שמתחברים ל״למה״ שלנו יהפכו להיות הלקוחות שלנו.

אז בואו נראה מה קורה כאשר הופכים את הסדר:

למה אני עוסקת בשיווק -לכל אחד מאיתנו יש תבניות מסויימות שמקבעות אותנו ואני מאמינה שיש לנו גם את הכוח לשבור אותם, לצאת מאזור הנוחות ולפרוץ את הגבולות של עצמנו. אני הולכת אחרי הלב שלי וחזון שלי לתת השראה לאנשים כמוני לעבור את המסע שלהם כדי להגיע לקריאה של הנשמה שלהם.

איך אני עושה את זה: אני עושה את זה דרך המסע האישי שלי שעברתי ועדיין עוברת בכל יום ע״י למידה, התפתחות, התמדה, התרוממות ממצבים קשים, מייצרת פוקוס על המטרות שלי תוך הקשבה פנימית ללב ומתן מרחב גם לכוח גדול ממני.

מה אני עושה: לכן, הקמתי את Tia שיווק אמיתי. לעזור לעסקים לשווק את העסק שלהם ולהגיע הכי גבוה שיש.

מרגישים את ההבדל?

 

אז שבו עוד היום ותתחילו לכתוב ותתחילו מהלמה שלכם.

זה החלק הכי חשוב שיש.

 

איזה כייף שנרשמת! נתראה בקרוב